• Aanmelden

Inschrijven bij s.v. Walcheren.

Wil je graag lid worden van s.v. Walcheren? Via de button onder aan deze pagina open je het on-line aanmeld formulier.

Het aanmeldingsproces verloopt als volgt:

• De Ledenadministratie ontvangt het digitale formulier en verzorgt de aanmelding bij de KNVB.
    • Indien je jonger bent dan 16 jaar ontvangen je ouders/verzorgers een mail via Sportlink.nl waarin bevestiging van deze inschrijving wordt gevraagd.
    • Als je nog lid bent van een andere vereniging wordt er automatisch een overschrijving verzoek bij de KNVB gestart. Om de overschrijving goed en snel te laten verlopen raden we je aan om dit lidmaatschap ook rechtstreeks bij je oude vereniging af te melden en ervoor te zorgen dat alle evt. uitstaande verplichtingen bij hun zijn voldaan. Kijk of informeer je even bij je oude vereniging wat de afspraken zijn voor het afmelden.
    • Zodra de KNVB de aanmelding heeft verwerkt en je 'speelgerechtigd' heeft verklaard worden de (jeugd)coördinatoren binnen s.v. Walcheren op de hoogte gesteld, Zij gaan er daarna voor zorgen dat je in een team wordt ingedeeld.
    • De coördinatoren en/of trainers van het team nemen na deze indeling zsm contact met je op om je uit te nodigen voor de trainingen en wedstrijden.
    • Heb je speciale voorkeuren, wil je bijvoorbeeld ingedeeld worden bij vrienden in een team, geef dit dan aan in het veld opmerkingen. De coördinatoren doen er alles aan om aan om, waar mogelijk, hiermee rekening mee te houden!

* BELANGRIJK *
    Door het on-line formulier in te vullen en te versturen geeft u aan:

• Dat u alle informatie op de website aangaande de vereniging s.v. Walcheren en het lidmaatschap goed heeft doorgenomen en begrepen.
    • In te stemmen met- en zich te houden aan de statuten en het huishoudelijke regelement van s.v. Walcheren
    • Toestemming te verlenen aan s.v. Walcheren om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens contributies, het vrijwilligersprotocol en eventuele spelersboetes opgelegd door de KNVB.

Mocht u, na het lezen van de informatie op deze website nog aanvullende vragen over het lidmaatschap hebben, kunt u deze altijd stellen bij onze ledenadministratie:  ledenadministratie@svwalcheren.nl

Veel succes en welkom bij s.v. Walcheren!