• Clubinfo

De Club :

s.v. Walcheren is opgericht op 4 december 1934. De vereniging is een bruisende sportvereniging met meer dan 600 leden, waaronder ca 450 jeugdleden en vervult een belangrijke maatschappelijke en sociale rol. De vele sociale activiteiten rond het voetbal heeft de vereniging een prominente plaats gegeven binnen Walcheren. s.v. Walcheren is dan ook een van de grootste verenigingen in Zeeland. Naast uiteraard de sportieve prestaties zetten wij ook vooral in op plezier en het opbouwen van een familieband binnen de vereniging. Onze inkomsten vanuit sponsoring en donatie worden dan ook absoluut niet gebruikt voor betaling van onze spelers. Liefde en waardering voor de club staat voorop.

Om door te gaan met het verbeteren van onze jeugdafdeling willen wij investeren in goede opleidingen voor onze trainers, scheidsrechters en in betere faciliteiten voor onze leden en bezoekers.

Door onze clubkleuren (geel en wit) zijn wij duidelijk herkenbaar op de Zeeuwse en West-Brabantse voetbalvelden. Onze leden zijn dan ook trots om het geel/witte tenue ( geel shirt, witte broek en gele sokken) te mogen dragen.

Het sportcomplex :

Ons Sportcomplex Bonedijke is gelegen aan de Olympiaweg 9 te Vlissingen. Het complex bestaat uit 4 voetbalvelden, waarvan 1 kunstgrasveld. Ons terras voor het clubhuis biedt zicht op ons hoofdveld. Naast het clubhuis bevinden zich de kleedaccomodatie’s (8 kleedkamers). Op een gemiddelde zaterdag wordt het complex bezocht door ruim 2000 sporters, trainers vrijwilligers, ouders en supporters.