• Vrienden van Walcheren

Vrienden van s.v. Walcheren

Wordt lid van ”club van 200 Vrienden” van Walcheren.

In deze zware tijd, is het voor alle verenigingen erg moeilijk om “het hoofd boven water te houden”. Dit geldt ook voor de s.v. Walcheren.

Voor veel mensen die s.v. Walcheren een warm hart toedragen is het sponsoren van bijv. een elftal of een reclamebord een te kostbare zaak. Om deze mensen toch de mogelijkheid te geven om een financiële bijdrage te leveren aan onze vereniging is de "Club van 200 Vrienden”  in het leven geroepen.

Wij willen hiermee (als enige vereniging binnen Nederland) 200 mensen vinden, die bereid zijn om de s.v. Walcheren te ondersteunen. Daar hebben we u hulp bij nodig.
    Door lid te worden van de Vrienden van Walcheren ondersteund u de club op sportief en financieel vlak.

Wij vragen u een donatie voor dit voetbalseizoen van  € 50,-. ( Dit is nog geen euro per week!).

U wordt lid* voor 1 jaar.

* Zowel particulieren als bedrijven kunnen lid van de “Club van 200”van Walcheren worden.

Wat krijgt een Vriend van Walcheren?

• Naamsvermelding op het bord in de kantine
    • Naamsvermelding op het TV scherm in de kantine

Wat wordt er met uw donatie gedaan?

• Investeren in materiaal voor de jeugd en senioren
    • Investeren in trainersopleidingen voor de jeugd

Aanmelden kan bij:

Timo Louwerse 06-15545591

Richard Boel

Michael Richard

Door een formulier in te vullen (hangen onder het vriendenbord in de kantine) en af te geven in de bestuurskamer.

Door uw donatie overmaken op rekeningnummer NL92 RABO 0389 3781 27 t.n.v. Club van Honderd onder vermelding van uw naam