Walcheren G-team speelt halve finale districtsbeker op eigen veld
Zaterdag 2 mei om 11.00 uur speelt ons G-team op het eigen sportpark Bonedijke in Vlissingen de halve finale van de districtsbeker.
De tegenstander in deze belangrijke wedstrijd is het G-team van T.S.C. uit Oosterhout. âš½
Om de halve finale te bereiken schakelde Walcheren achtereenvolgens de G-teams van Terneuzense Boys, MOC'17, Dubbeldam en SVG uit.
In de andere halve finale won Braakhuizen overtuigend met 6-0 van RKTVC. Braakhuizen kan daarmee de mogelijke tegenstander worden in de finale, die op neutraal terrein zal worden gespeeld.
Het behalen van de halve finale is een prachtige prestatie voor het team, dat dit seizoen sterk en met veel inzet heeft gespeeld. De spelers en begeleiders kijken uit naar een sportieve en spannende wedstrijd, waarin zij alles zullen geven om een plek in de finale te bemachtigen.
Supporters, familie en andere belangstellenden zijn van harte welkom om het team aan te moedigen en samen te genieten van deze bijzondere wedstrijd. De steun vanaf de zijlijn betekent veel voor de spelers en draagt bij aan een mooie sportieve sfeer.